marți, 14 aprilie 2009


Inchideam ochii si eram in siguranta in bratele lui..niciunul nu strica acel moment...ma tinea in brate si ma strangea de mana stanga tare..si ne sarutam pentru o secunda eram unul si acelasi fara sa ne pese de ce se invartea in jurul nostru..de bucuresteni care se uite ciudat la tine vazandu-te cu cineva de mana..visam sa mergem fara bani fara nimic sa plecam din orasul asta aglomerat cu atatea crize si sa ne vedem de ale noastre macar pentru cateva zile sa uitam de toti chiar daca e frig ma incalzesti tu.Ritmul in care mergem prin Bucuresti cum tipam si totul ne ajungea si 1 leu eram doi si asta conta ne aveam unul pe celalalt..Stateam in acelasi loc aceeasi banca unde mi-ai zis pentru prima oara "te iubesc" stiam ca nu am nimic dar in schimb te aveam pe tine nu aveam bani cu ce sa ma intorc acasa dar te aveam pe tine stiai sa ma ridici mereu nu imi raspundeai la telefon in unele zile dar dupa tot tu erai nebunul care incerca sa ma sune la 5 dimineata sa vada daca nu cumva i-au ranit copila...stiai ca esti totul pentru mine si invers.Ne bucuram de fiecare zi pe care o aveam la dispozitie iar acum nu iti mai cer nimic in schimb tu ma vrei inapoi fara sa te intrebi "Oare te iubesc?"Nu uita toate tigarile aprinse de tine si stinse de mine,nu uita cate cuvinte ne-am spus,nu uita de ochi mei mari,de gropitele mele care se observ cand radeam sau cand zambeam,toate noptile impreuna pe acoperisul blocului stau uitandu-ne la stele.Nu uita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu